VICC

 2008.04.02. 16:01

NAP VICCE:

Férfi bemegy a bankba egy pisztollyal. Szegény pénztáros ijedten pakolja a pnzt a zsákba mikor a férfi kérdezi az egyik embert:

-Látta maga, hogy én most bankot raboltam?

-Igen...-monda az asszony. A rabló lelövi és odafordul egy pasihoz:

-Maga látta, hogy lelőttem ezt az embert és bankot raboltam?

-Én nem de a felségem biztos...

XD csodás házasság...lol

BYE BY $ßenny$

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://warningskate-zone.blog.hu/api/trackback/id/tr18408155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása